Our Solutions


De klant van morgen ontmoet je vandaag!

Het is daarom van belang dat je deze gegevens goed opslaat én regelmatig contact met deze potentiële klant hebt.
ABRcm kan hierbij helpen voor € 15,- per maand per gebruiker.

start met een gratis proef account

Waarom nu al relatiemanagement?

Door vanaf het begin de gegevens goed te registreren, bouw je een waardevolle database op. ABCrm helpt in het regelmatig contact houden met potentiële klanten (via inplannen van acties) zodat je een relatie opbouwt. Alleen op die manier zal een geïnteresseerde persoon in de toekomst klant worden. Verder kan je binnen ABCrm ook gemakkelijk je dossier opbouwen en bijvoorbeeld je facturatie en kosten registreren (waardoor je meteen ziet hoe je ervoor staat).

 

6 voorbeelden waarop je als zelfstandige ABCrm kan gebruiken

  • Altijd in actie blijven bij je leads, suspects en klanten.
  • Verstuur eenvoudig e-mailingen
  • Factureer en bewaak op een makkelijke manier.
  • Direct zicht op je financiële situatie.
  • Bestanden online opslaan en backuppen
  • Koppel eenvoudig aan Google, iPhone of andere oplossingen

 

 

Wat zeggen andere zelfstandigen van ABCrm?

  • Cordaid Visreisbureau
  • Alcius Marketing
  • Daphne Verkerk Agencies
  • De Houtfabriek
  • Klusservice Utrecht


 

de 6 meest gestelde vragen

“Ik weet zeker dat het online CRM systeem van ABCrm een enorm positief effect heeft binnen ons bedrijf” aldus de heer Molhoek. “We gebruiken het voor de acquisitie van klanten, het beheren van bestaande relaties en het documenteren van afspraken met omzetleveranciers.” Zo kan WDM Vending scherp zijn op het nakomen van afspraken, inplannen van actiemomenten en over het geheel gezien continuïteit bieden aan de relaties..

Soort bedrijf: Dinestverlening
Aantal gebruikers: 3
download het hele artikel

 

 

Belangrijke functies op een rij

“Voorheen hadden we eigenlijk geen systeem als het ging om klantenbeheer. Alles werd per e-mail gedaan. Er was geen overzicht en het was lastig om te controleren of alle benodigde acties waren uitgevoerd”, vertelt Pauline Hurkmans van Belisol. Zeker bij een bedrijf als Belisol waar mensen op kantoor met klanten te maken hebben, maar ook vertegenwoordigers die op pad zijn en klantgegevens nodig hebben, was dit een probleem. Er was dan ook grote behoefte aan een softwarepakket dat overzicht terug bracht in de vele klantencontacten en waarmee geen enkele actie meer gemist hoefde te worden..

Soort bedrijf: Dienstverlening
Aantal gebruikers: 17
download het hele artikel

 

 

?

Zinnige Zaken heeft een uitgebreid scala aan diensten. Vergaderzalen, uitjes, cadeaus en reizen. Om deze diensten succesvol aan te kunnen bieden is er afstemming nodig tussen twee partijen. De bemiddeling tussen de klanten en leveranciers moet strak en helder verlopen. Door de sterke groei van klanten, diensten en leveranciers werd het steeds moeilijker voor Zinnige Zaken om overzicht te houden in het samen brengen van klanten en leveranciers. Er moest een systeem komen om de relaties overzichtelijk te houden, afspraken te documenteren en communicatie te vereenvoudigen. ABCrm was het antwoord..

Soort bedrijf: Evenementen organisator (o.a.)
Aantal gebruikers: 2
download het hele artikel

 

Maak nu een gratis account aan