"Alleen al het automatisch genereren van brieven en faxen leverde 2 uur tijdswinst op per week!"

 -Ivo Gorris-, Mediaportal


 

 
Binnen basis ABCrm kunt u alle gegevens met betrekking tot een organisatie en / of persoon registreren. Of dit nu brieven,faxen, e-mail of adressen zijn. U kunt uw relaties classificeren voor (e-)mailingen en de gegevens zijn snel en adequaat bereikbaar om een telefoonnummer op te zoeken of snel een brief te sturen.

Alle informatie centraal
ABCrm biedt u de mogelijkheid om alle communicatie en gegevens van uw klanten in een oogopslag te zien. Welke contracten heeft u afgesloten, welke brieven zijn er verstuurd of wat is er allemaal via email afgesproken. Deze gegevens kunt u vervolgens analyseren voor bijvoorbeeld een nieuwe mailing campagne of raadplegen bij een dispuut.

Standaard functionaliteiten:
Importeren / Exporteren van gegevens
(e-)mailingen / (electronische) nieuwsbrief
Registreren en beheren van Communicatie
Acties / Taken
Sjablonen beheer (integratie Microsoft Office)
Koppeling  Microsoft Outlook
Classificatie van Relaties


 Klik hier voor een algemene demo film van ABCrm
 (let op: i.v.m. lengte bestaat de kans op een langere laadtijd)



Lees verder 
 

   Home .