"ABCrm voorkomt dubbele en foutieve mailingen"

Dit bespaart ons zeker 250 euro per mailing t.o.v. vroeger"

 -Harry Beumer-, Waanders


 


Desktop cliënt (basis functionaliteit)
De Desktop cliënt, Op eenvoudige wijze directe toegang tot al uw Relatie gegevens, vanaf uw bureaublad.

De desktop cliënt maakt het mogelijk om direct vanaf uw bureaublad toegang te krijgen tot uw online Relatiemanagementsysteem zonder dat u de applicatie hoeft te installeren.

Het enige wat u moet doen is uw bureaublad instellen (zie instellingskaart 1 )
en dan heeft u:

- Direct inzichtelijk welke taken er nog openstaan, wanneer ze afgerond dienen te worden en
  op welke organisatie ze betrekking hebben.
- Direct toegang tot alle basis gegevens van uw relaties, zoals contactpersonen en
  telefoonnummers.
- Met 1 klik de mogelijkheid voor het maken van een brief, fax of e-mail.

Kortom, de desktop cliënt maakt uw centraal geregistreerde informatie eenvoudig, inzichtelijk en zeer snel toegankelijk!

 
Introductiefilm Desktop cliënt



 
   Home .