Ervaringen

Ervaringen van andere ABCrm gebruikers:

 

Mag3

“We hebben binnen drie muisklikken alle gegevens van een klant op het scherm,” vertelt Bas Gaertner, één van de oprichters van MAG3. Na heel wat offertes aanvragen en surfen vond MAG3 in ABCrm de oplossing die binnen het budget past. “Online CRM software van ABCrm past niet alleen op kostengebied, maar ook qua gebruiksvriendelijkheid en eenvoud prima bij MAG3”. Download voor het hele verhaal de PDF.

Soort bedrijf: Financiële instelling
Aantal gebruikers: 5
download het hele artikel

 

 

Bourgogne

Door de vele contacten met zowel klanten als de Bourgogne producenten, was het vele papierwerk te omslachtig geworden en ging men opzoek naar een goed CRM software pakket. Veel mensen zullen het herkennen; papiertjes met adressen en afspraken raken kwijt of belanden in de prullenbak. Vooral voor de lange termijn is het wenselijk om een overzichtelijk geheel te hebben van adressen en afspraken en ABCrm faciliteert dit perfect, aldus Mark van der Reek.

Soort bedrijf: Handel
Aantal gebruikers: 3
download het hele artikel

 

 

Op’t Hoog

Via een bevriende zakenrelatie kwam Jan op ’t Hoog uit bij online relatiemanagement van ABCrm. “Voordeel van ABCrm vond ik dat ik alleen abonnementskosten hoefde te betalen en niet gedwongen werd tot de aanschaf van een pakket.” Nadat hij een demo had gezien, was hij om. “Ik begreep direct hoe het werkte en het bleek heel gebruiksvriendelijk van opzet”, aldus Jan op ’t Hoog.

Soort bedrijf: Fabricage
Aantal gebruikers: 15
download het hele artikel

 

 

WDM Vending

“Ik weet zeker dat het online CRM systeem van ABCrm een enorm positief effect heeft binnen ons bedrijf” aldus de heer Molhoek. “We gebruiken het voor de acquisitie van klanten, het beheren van bestaande relaties en het documenteren van afspraken met onze leveranciers.” Zo kan WDM Vending scherp zijn op het nakomen van afspraken, inplannen van actiemomenten en over het geheel gezien continuïteit bieden aan de relaties..

Soort bedrijf: Dienstverlening
Aantal gebruikers: 3
download het hele artikel

 

 

Belisol

“Voorheen hadden we eigenlijk geen systeem als het ging om klantenbeheer. Alles werd per e-mail gedaan. Er was geen overzicht en het was lastig om te controleren of alle benodigde acties waren uitgevoerd”, vertelt Pauline Hurkmans van Belisol. Zeker bij een bedrijf als Belisol waar mensen op kantoor met klanten te maken hebben, maar ook vertegenwoordigers die op pad zijn en klantgegevens nodig hebben, was dit een probleem. Er was dan ook grote behoefte aan een softwarepakket dat overzicht terug bracht in de vele klantencontacten en waarmee geen enkele actie meer gemist hoefde te worden..

Soort bedrijf: Dienstverlening
Aantal gebruikers: 17
download het hele artikel

 

 

Zinnige Zaken

Zinnige Zaken heeft een uitgebreid scala aan diensten.Vergaderzalen, uitjes, cadeaus en reizen. Om deze diensten succesvol aan te kunnen bieden is er afstemming nodig tussen twee partijen. De bemiddeling tussen de klanten en leveranciers moet strak en helder verlopen. Door de sterke groei van klanten, diensten en leveranciers werd het steeds moeilijker voor Zinnige Zaken om overzicht te houden in het samenbrengen van klanten en leveranciers. Er moest een systeem komen om de relaties overzichtelijk te houden, afspraken te documenteren en communicatie te vereenvoudigen. ABCrm was het antwoord..

Soort bedrijf: Evenementen organisator (o.a.)
Aantal gebruikers: 2
download het hele artikel